Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 25 augusti 2010

Nya bloggen

Nu håller jag på för fullt att göra en "underblogg" till min blogg, som enbart inbjudna kan läsa, och ni ser den adressen länkad högst upp på höger sida!  "Gamla" bloggen kommer jag förövrigt kommer att fortsätta skriva på men dock kanske inte lika personligt.  Jag har skickat inbjudningar till vissa så förhoppningsvis har otekniska jag gjort någorlunda rätt. Och förresten, glöm lösenordet jag mailat!! Bli inte förskräckta om jag råkat skicka 62339+2 mail till er, tog ett tag innan jag fattade hur det funkade, haha.. Vilket jag hoppas att det gör.

Jaja,  återkommer mer sen.


PUSS!

4 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Jag vill också fortsätta läsa om jag får! =)
Isf kan du maila lösen på
stark_sandra@hotmail.com

Erika sa...

Blir himla bra hänna! :D

Jäcka sa...

Jag vill också läsa!! :) Om jag får förstås! Ha det gott.
jessica_sjoberg@hotmail.com

Jennan sa...

Jag vill också läsa! Jenny / Smihlan :)