Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

torsdag 26 augusti 2010

Tröttmorsan

Godmorgon på er!

Idag känner jag mig riktigt utvilad faktiskt, eller så utvilad man nu kan känna sig med ett knyte som kräver full uppmärksamhet. Vi har fått äran att sova till 8.00 idag! Vååågen! Har väl aldrig hänt på närmare 3 månader nu. Jag klagar inte, fortsätt i den stilen lilleman kanske du får en normalt fungerande morsa nångång.

På dagens lista står förutom allt hushållsarbete med tvätt, röjning osv den dagliga 1-timmas promenaden en sväng på stan för inköp av inbjudningskort till dopet. Funderar starkt på att köpa färdigtryckta kort, det här med pyssel och scrapbooking har jag inte riktigt tålamod för. Inte idag iallafall. Jag känner mig känslomässigt tömd på all jävla energi som någonsin har cirkulerats runt in my body. Helt enkelt.

Förrsten, nu har mormor kommit tillbaka i vårt hus. Kul att få påhälsning sådär ibland, var länge sen jag märkte av henne nu. Dock gillar jag inte hennes nattliga visiter, hon får gärna göra sig uppmärksam på dagen då jag inte är lika jävla mörkrädd. För er som inte vet är hon alltså död sen 2004.


Hmm, nu börjar klockan närma sig 10.00, då vet ni vad jag gör!

Vad gör ni idag?

6 kommentarer:

Emmeli sa...

Vi beställde våra inbjudningskort på Optimalprint tror jag det var.Där designar man själv med bild och allt,och sedan kommer dom i brevlådan.Enkelt!:)

Hannah sa...

Jag ska köpa en burk energi åt dig=) prommis ikväll kramis

Erika sa...

Sweet att få lite sovmorgon! :D

Nog tror jag att det löser sig med inbjudningskorten, vad än du bestämmer dig för så blir det supernajs! :D

Mia sa...

jaså? så mormor är tillbaka?
Och vi som pratade om henne igår :)

Mamma sa...

Hon är här också, vad nu det kan bero på!P.s. Kolla din mail.

Svärmor sa...

Jag tror jag vet vad det beror på. Du förstår säkert det själv oxå:)