Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 9 augusti 2010

Lista

Snodde en lista av monstermalla, som i sin tur hade snott den av nån osv osv, men här får ni den ialf. Snodde dock inte hennes svar, så here it comes.

Du heter: Malin Katarina Johansson
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Ingen spec, är jag ledsen gråter jag oavsett.
Vad tror folk om dig? Ja det undrar jag med! Berätta..!
Vad får du oftast komplimanger för? Ja det måste väl vara, - Ohh så söt liten hund. Maggan alltså.
Hur imponerar man på dig? Blir inte imponerad av något särskilt, utan gillar jag någon så är det tack vare deras personlighet.
Brukar du skratta för dig själv? Ofta, i regel om jag tänker på något speciellt. Kan verka schizofren ibland.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Du har ett mms från 46730852851. Gå till telia.se för att spela upp det.

Var bor du? På Nojjgaton 8. I ett hus byggt 1853 tror jag att det var.
Trivs du där? Som fisken i vattnet. Skulle gärna ha ett större badrum dock.
Har du haft sex idag? Öhh nej inte det. Här lever vi i celibat.
Hur svarar du i mobilen? Jaaaaa, det är Malin, lite halvdrygt sådär.. Man vet aldrig om det är nån försäljare.
Vem ringde du senast? Hm, måste vara Hannah.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Klagade över värmen.
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart, det sägs förminska.
Vad tycker du om dina fötter? Lejda, men funktionella iallafall.
Vad saknar du? Inget, min liv är ganska komplett nu.
 Hade du en bra kväll igår? Absolut! En film och pizza är vardagslyx för oss numera.
Favoritdryck på morgonen? Kaffe givetvis. Dum fråga.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Vid 24.00 är det en tidig kväll.
Sysslar du med någon idrott? Inte alls. VM i dammtuss-samling möjligtvis. Förr så red jag mkt, och hade även en väldigt kort karriär inom innebandyn. En säsong eller så har jag för mig.
Har du spytt offentligt? Inte vad jag kan minnas.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Pissa ståendes.
Är du nöjd med ditt liv? Helt klart! Vet inte vad som skulle kunna göra det bättre. En miljon på kontot kanske?
Vad är det värsta du vet? Orättvisor, barnmisshandel, djurplågeri, fattigdom osv.. Ni fattar.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Fredde, annars blir det väl mamma eller hannah.
När grät du senast? Måste ha varit före/under/efter Eltons förlossning.
Har du någon gång gråtit dig till söms? Ja, men det var längesen nu.
Biter du på naglarna? Nej, jag har mat i mitt kylskåp.

2 kommentarer:

Malla sa...

yeee, nu vet jag ALLT om dig! förut tyckte jag illa om dig för att du var så jävla snygg och hade stora rattar.
Det är/har du ju fortfarande men nu tycker jag om dig! :)
(ja, fånigt att jag tyckte illa om ngt sånt va? jag tror det kallas avundsjuka)

Malla sa...

å just det, tapeten köpte vi på exklusiva rusta i fjol.