Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

tisdag 3 augusti 2010

I'm back..

Just det, ni läste rätt. Efter en välbehövlig semester från bloggen, (jag som verkliger bloggar så intensivt så jag nästan blir utbränd haha), så är jag tillbaka. Eller ska väl iallafall försöka hålla er uppdaterade oftare än en gång i månaden ungefär hade jag tänkt.

Iallafall har det hänt rätt mycket här på Nojjgaton, eller vad sägs om:

-En fallande björk höll på att klyva huset tack vare trombjävuln som givetvis drog förbi vårat hus. Det stod tom i PT, och då är det big news lixom!
-Jag har hunnit med en rotfyllnig, mindre kul det.
- Rockat i lerduve-skjutning vilket resulterade i krigsskador. Eller vad sägs om ett fett blåmärke?
- Varit och svirat på pdol. Ja hör och häpna, vi har lämnat bort vårat barn! Hemskheter! Vin drack jag också kan jag tillägga och det var precis lika gott som jag minns det. Full blev jag dessutom.
- Lill Loke är tyvärr riktigt sjuk, förstorad lever och en misstänkt njursjukdom. Mindre good news, så det blir doktorn för hans del imorgon men oddsen är väl inte de bästa skulle jag tro.
- Prutten våran var på 2 månaderskoll dag, och nu väger han 6130 gr och 60 lång. Ungefär som 2 stora julskinkor skulle man kunna jämföra han med. Inte så liten längre alltså.

Ja det var en liten snabbgenomgång för halva sommaren, har ni tur lägger jag upp lite pix imorgon.


Gunått!

3 kommentarer:

Erika sa...

Men äntligen! :D Som jag har längtat efter inlägg här, fastän jag är ganska uppdaterad om vad som händer på Nojjgaton ändå... :P

Anonym sa...

jag gillar din jämförelse mellan son och julskinka : ) snygg som få är han lille Elton.

Fy fan vad gött med en vinfylla, det var du helt klart värd, och dom som tycker annat är avis för att dom inte har barnvakt.

Jag ser fram emot en vinfylla med dig i bubbel poolen längre fram.

Hoppas Loke klarade sig bra

Mia sa...

oj, den "anonyma" är jag ;)
teknikens värld ställer till det för mig, haha