Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

onsdag 11 augusti 2010

Vikt och sådär..

Lite viktstatus sen sist!

Inskrivn: 63 kg
Maxvikt: 77 kg (slutade ialf att väga mig då, det blev säkert nåt mer kg skulle jag tro med det skiter vi i)
Min vikt: 60,9 kg
Målvikt: 58 kg!

Det tar sig iallafall, men trots tappade kilo så verkar det ha dykt upp nya osynliga för vågen. Arslet har breddat, höfterna likaså och magen liknar ett stackars biaffra barn..

Men, när jag lyckats gå ner dom där jävlaenvisasistafucking 3 kilona så jag gratulera mig själv med en alldeles särskild smärtsam present.

Vad det är, ja det får ni se den dagen jag lyckats!

3 kommentarer:

Hon i huset bredvid sa...

Tänk om jag gått ner lika fort som du hade gjort då hade jag ju varit sååå glad. 2mån och du är snart på de du vägde innan.
Du är en hot mama!

Malla sa...

du skulle kunna kalla dig för Smalin! :)

Fetmia sa...

Äh, svammelfia, du e hur jävla vacker som helst.
Men det är faktiskt hur man känner själv som är det viktigaste.