Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience!

måndag 23 augusti 2010

Kvällsfunderingar

Jag har funderat på en sak, (jo jag funderar faktiskt ibland, tro det eller ej. Det finns förövrigt ett ordspråk som säger: "Jag tänker, alltså finns jag". Konstigt ordspråk det där må jag säga, har som aldrig förstått mig på det, men nu känns det som att jag tappade tråden så vi tar om det från början!)

Jag har fuuunderat, märk väl funderat, på att låsa min blogg framöver, enbart för att kunna skriva mer personliga saker som jag kanske inte vill att hela världen ska läsa, men iofs så har jag väl inte hela världen som besökare men iallafall kunna delge mig av lite mer privat material så att säga. Herregud vilken lång mening men ni hajjar va?

Jag ska fundera vidare på saken.

Gunått allihåopen!

3 kommentarer:

Linda sa...

Ska du låsa din vill jag gärna fortsätta följa den, om jag får vill säga! =)

Erika sa...

Jag förstår precis hur du menar, trots den långa meningen! :P

Mia sa...

Långa meningar e inte dumt det heller!